Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Recension av BareMinerals Prime Time™ BB Primer-Cream SPF 30

Produkttips BareMinerals BB Primer-Cream, Recension av BareMinerals Prime Time BB Primer Cream, Solskyddsfaktor, bareMinerals, bb cream, bb primer-cream, blogg om hudvård, bästa primern, dölja porer, prime time, primer med spf, produkttips, spf 30, spf för ansiktet Permalink0
Denna är ju på fullaste allvar som en dröm på huden. Jag hade inte så höga förväntningar utan hoppades mest på att den skulle boosta mitt solskydd vanliga dagar när jag inte är ute så mycket. Men den är fantastisk! Så len och mjuk på huden och otroligt lätt att applicera. Ett klick blir precis lagom mängd för att det ska räcka till hela ansiktet. Den behöver inte jobbas in alls. Det är ingenting som täcker märkbart, men det blir en lite fräschare variant av ens osminkade ansikte, mindre porer o mindre ojämnheter. Men tänker du att du vill att den ska täcka eller vara som en foundation så är det inte det den gör. Däremot blir man oerhört len och får ett friskare fräschare utseende. Jag har haft den varje dag i en vecka nu och tycker att den dessutom har gjort min hy lite lugnare. Jag har inte fått några kvisslor av den o ingen irritation. Den är väldigt skön och lätt att ha på sig. Jag har denna vecka använt den under min Lancome foundation o upplever att min foundation sitter bättre än vanligt med hjälp av denna. Har tidigare prövat många primers bl.a från Estee Lauder, Smashbox, Clarins o No7 och känt vad det gäller samtliga att det bara varit en onödig produkt, men denna är något helt annat.
 
Full pott i betyg från mig!!
Betyg: 10 av 10 stjärnor.
 
Till top