Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

En god morgon efter nattmasken

Hudvård, Produkttips Jämna ut hudtonen, Kbeauty, Mizon good night white sleeping mask recension, Recension nattmask, hudvårdsblogg, nattmask, testat mizon Permalink2
 
Inatt har jag ju testat Mizon good night white sleeping mask första gången. Skrev en del om den i gårdagens inlägg.
På morgonen känns min hy mattare och lugnare. Brukar vara ganska fettig och rödblommig i ansiktet när jag vaknar; inte fint! Men nu en jämnare hudton och inte blank alls.
Superbra första intryck! Huden känns inte perfekt återfuktad dock, min hud är ju extremt yttorr nu när jag ammar.
Jag är ändå nöjd med att se så fräsch ut på morgonen, tror porerna är mindre också. Niacinamide som denna nattmask innehåller är bra mot stora porer.

 

Återkommer med recension när jag provat den en tid.
#1 - - Dorotea Pettersson, tidscoach:

Jag använder nattmask alldeles för sällan. Kanske borde jag bli bättre på det. Jepp, tror jag ska testa inatt.

Svar: Ja men gör det! En bra start på veckan att vakna m fräsch hy på måndagmorgonen 😊🌸
Hanna

#2 - - Elisabet:

Roligt att vakna på morgonen och se fräsch ut.
Jag tycker om dina fina bilder på kvinnorna som sminkar sig.

Svar: Tack, vad glad jag blir att du tycker om bilderna på min blogg.
Hanna

Till top