Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Bloglovin

Övrigt bloglovin Permalink3
Nu har jag blivit medlem på Bloglovin, följ mig gärna där!
 
Följ min blogg med Bloglovin
 
 
 
 
 
 
#1 - - Malin Lundskog:

Kul - då ses vi där! Är också med, väldigt bekvämt!

Svar: Vad roligt! Ja det är väldigt bra🙂
Hanna

#2 - - Helena Roth:

Jag har aldrig riktigt förstått Bloglovin - hur funkar det?

Svar: Jag är verkligen ingen expert på Bloglovin jag heller.. Men det finns som en app o man klickar i att följa alla bloggar man gillar sen kommer ett dagligt flöde med de som har uppdaterats. Ungefär som på Facebook:)
Hanna

#3 - - Anna Forsberg/Webbtanten:

Tycker du att Bloglovin är en bra kanal att vara i? Jag är där också men vet inte riktigt om det kommer så mkt läsare därifrån. Vad tycker du?

Till top