Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Psst Skincitys adventskalender släpps imorgon!

Hudvård Skincity adventskalender, Skincity julkalender 2017, Skincitys adventskalender 2017, Skönhetskalender 2017, hudvårdsblogg Permalink2
Jepp, det finns mängder med adventskalendrar för oss hudvårdsnördar och skönhetsnördar. Jag är jättesugen på Skincitys kalender, men min hudvårdsbudget är verkligen både övertrasserad och helt orimlig redan så vi får se.. Jag har några timmar på mig att fundera. Imorgon den 27/12 släpps alltså Skincitys adventskalender i begränsad upplaga på www.skincity.se
 
Jag gissar att den kommer ta slut fort!

Pris 1199 Kr och den innehåller produkter till ett värde av 3400 kr. Skincity har ju massor med härliga högkvalitativa märken, tidigare år har man fått en travelsize varje dag fram till julafton + att det gömt sig fullsize produkter bakom några luckor. Så superlyxigt o mysigt sätt att njuta hela december och känna in julen, eller hur!?

 
#1 - - Fitnessfia:

Det är alltid kul med julkalendrar, skulle dock inte lägga så mycket pengar på en och föredrar choklad (fast bättre choklad än i de som säljs på ica haha)

Svar: Mm älskar också choklad :) Men jag älskar hudvård ännu mer :)
Hanna

#2 - - Tess Mabon:

Hmmmm, en julkalender...där fick jag ideér och inspiration till att göra en annorlunda...kanske till nästa år.
Säger annars som Fitnessfia...skulle inte lägga så mycket pengar på en. Men hoppas att du säljer så många som du önskar!

Svar: Hej Tess! Kul att du fick inspiration! Jag säljer inga julkalendrar :) Det var ett tips om var man kan köpa en härlig julkalender full med hudvård :)
Hanna

Till top