Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Innehåll glossybox april 2015 spoiler

Allmänt april 2015, glossybox, glossybox april 2015, innehåll, lord and berry, läppstift, silicea, spoiler, yves rocher Permalink0
 
Igår kom min GlossyBox för april månad. Så härligt att hitta den i brevlådan, som att fylla år varje gång. Älskar att öppna paket.. Jag ska berätta mer om produkterna i boxen ikväll. Men kan säga att det var en produkt från Silicea som ska vara bra för hår och hud. En fullsize dagkräm från Yves Rocher, samt ett läppstift i form av en läpppenna, crayon lipstick, i färgen kiss, en tomatröd nyans från Lord & Berry. Dessutom var det ett mindre prov, en ansiktsmask från Maybeauty, berättar mer om dessa då jag kommer hem ikväll.
 
 
 
 
 
Till top