Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Allt det goda har ett slut ..

Produkttips BareMinerals BB Primer-Cream, bareMinerals, bb primer-cream, bästa primern, solskydd för ansiktet, solskydd utan kemiska filter Permalink0
 
..Snyft, min Bare MInerals Prime Time BB Primer Cream - Daily Defense SPF 30 tog slut imorse. Ni vet när man trycker på pumpen o det kommer lite för lite av en livsnödvändig produkt o man vill inte tro att det är sant så man trycker igen och igen och..jo, den är slut nu...

 
Jag gillade den supermycket o har haft den dagligen. Då det har varit riktigt dåligt väder har jag fuskat o bara haft denna + foundation + Tikeis finishing Veil. Annars har jag lagt denna över mitt solskydd för att få en snyggare yta o plussa på lite extra solskyddsfaktor.
 
Då jag efter upptäckten med den tomma primerflaskan satte mig o drack mitt morgonkaffe imorse fick jag ett email av FeelUnique där de skriver:
 
Is Your Favourite bareMinerals Product Running Low? We think the products you ordered on Sunday 12th April, 2015 may run out soon and we wouldn't want you to get caught out! Would you like to reorder?
 
Snacka om timing, på rätt dag till och med! Helt overkligt! De har verkligen koll på sina kunder :)
 
Helst skulle jag ju vilja att den inte var slut alls, eftersom allt tar slut på en gång som vanligt o det blir så sabla dyrt. Men nu är det ju så o jag kommer inte beställa från FeelUnique denna gång då den är lite billigare på CocoPanda just nu, 269 kronor kostar den där o frakten är fri.
 
Men jag är ju alltid sugen att prova nytt så jag ska suga lite på den här karamellen eftersom jag spanat in en annan till synes produkt som jag gärna skulle vilja prova och som dessutom är på rea nu.. Man vet vad man har imen inte vad man får.. Ska skriva mer om den produkten alldeles snart..
 
 
 
 
Till top