Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Rea på Skin Renus puffy eyes serum , bästa ögonserumet

Produkttips Hudvårdstips, Recension av Skin Renu Intensive serum P, bästa ögonserumet, serum mot påsar under ögonen Permalink0
 
 
Nu  är det rea på detta eminenta ögonserum på Eleven. Jag kunde inte låta bli så jag köpte mitt nu när det är så bra pris, 655 kronor istället för över tusenlappen. Serumet heter Skin renu Intensive Serum -P, for puffy eyes. Det beskrivs så här på Eleven:
 

Reducerar påsar och svullnader under ögonen och på ögonlocken. Ger nytt liv till trött hud samt ger en piggare blick. Ett utmärkt alternativ om man inte vill genomgå kirurgi. Korrigerar och hämmar framträdande fettceller under ögonen och förbättrar mikro-cirkulationen. Minimerar även svullnad vid allergier och solskador.

  • Anti-inflammatorisk effekt & antioxidant-åtgärder.
  • Mycket återfuktande.

Innehåll: 15 ml

 
Så härligt att börja med detta igen, jag ser redan skillnad trots att jag bara kört med det en vecka ännu så länge. Det tar några veckor till innan man får fullt resultat på påsarna, det är så härligt att ha en produkt som man vet faktiskt fungerar. Så har du påsiga ögon är detta mitt absolut bästa tips för den som inte vill lägga sig under kniven. Jag har skrivit om det i tidigare inlägg, här
 
 
 
 
Till top