Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Superbra rengöring från SR Skincare

Produkttips Bra budgetrengöring, SR Skincare, ansiktsrengöring, hudvårdsblogg Permalink0
 
 
 
Måste bara tipsa om denna rengöring som jag nyss klickat hem från SR Skincare. Det är en rengöring som kommer ut som ett mjukt skum då du trycker på pumpen. Det innehåller inga starka sulfater, inget hudirriterande, inget uttorkande o inget acnetriggande. Detta är väldigt, väldigt svårt att hitta. Hade inga större förhoppningar då jag köpte den mer än att jag såg att det var bra innehåll:
 
Ingredients Natsurf-c : Water (and). Cocamidopropyl hydroxysultaine (and) Myristamine oxide (and) Caprylyl/capryl glucoside. (and) Decyl glucoside, Witch Hazel Extract, Behenyl Olivate, Polysorbate 20, Sodium Benzoate.
 

Men den är helt fantastiskt, hej då kladdande med ögonrengöring, denna lilla vän tar bort all min vattenfasta eyeliner och mascara utan svid o gnugg o den är mild mot hela ansiktet. Jag blir redan stressad för om de slutar sälja den, bäst att beställa en till på en gång ;) Den kostar 67 kronor inklusive frakt. Du hittar den här.
Sr Skincare är lätt att beställa från o är en pålitlig sida som levererar hyfsat snabbt. Det enda jag inte gillar med företaget är då jag mailat o frågat om vissa andra produkters Ph och inte fått något svar.
 
 
 
 
Till top