Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Paket från SkinCity med solkräm

Solskydd Solskyddsfaktor, produkttips, solkräm Permalink1
Första maj idag, härlig månad med blommor o varmare väder som börjar idag! Firar dagen med ny solkräm från The Organic Pharmacy.
 
Igår när jag kom hem hade min solkräm från The Organic Pharmacy kommit i min brevlåda! Så härligt att få paket, även när man själv beställt o betalt. Testade den direkt o jag kan säga att jag blev riktigt positivt överraskad! Ingen vit hinna alls, trots att den bara innehåller mineralfilter, alltså titanoxid o zinkoxid. Jag blev så himla glad, för det är jobbigt att behöva välja på att vara vit o kladdig i ansiktet eller att få huden förstörd av solen. Mm så bra denna är, kan verkligen rekommendera den, högsta betyg får den av mig!
Det är den här
Cellular Protection Sun Cream med Spf 50. Så himla glad att jag hittade den. Här finns den!
 
 
#1 - - Helena Roth:

Hur funkade den tyckte du?

Svar: Helena, den skyddar bra mot solen men känslan är inte så trevlig. Den känns inte fräsch o lätt utan klibbig tyvärr. Jag letar efter en ersättare.
Hanna

Till top