Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Vilken är bästa skönhetsboxen

Allmänt Blogg om skönhet, Bästa skönhetsboxen, Elle magazine, Lookfantastic beauty box, glossybox Permalink2
 
Nu var det nästan två år sedan jag hade Glossybox o jag börjar längta efter att få den där härliga överrraskningen varje månad igen. Det blir lite julafton att öppna boxen o så spännande att se vilka produkter som är i.
 
Jag slutade med Glossybox för att jag kände att det kom mycket produkter som jag inte gillade o fick ge bort. Eftersom jag väljer mina hudvårdsprodukter så noga är det ganska liten chans att det kommer nån ansiktsvård jag vill använda. Däremot kan det vara kul att prova smink o kroppsvårdsprodukter. .  Vissa saker kanske man aldrig valt själv men upptäcker är jättebra.
 
Nu är jag hur som helst sugen på en period av månatliga skönhetsöverraskningar i brevlådan. Eftersom jag redan haft Glossybox tänkte jag prova någon annan beautybox.
 
 
Jag tittade på en del koreanska skönhetsboxar men de som jag blev sugen på hade så himla dyr frakt dessutom orkar jag inte riskera att få tullavgift varje gång. Mishibox som jag var mest sugen på levererar inte till Sverige upptäckte jag. Därför föll valet på
Lookfantastics beauty box. Så här beskrivs den på Lookfantastics hemsida:
 
 
 "Överraska dig själv varje månad med Lookfantastic Beauty Box. Box-konceptet bygger på att du får hem en box i månaden med 6 produkter i en snyggt designad box som ger dig en riktig pick-me-up varje månad. Innehållet är en överraskning och består av både gamla och nya skönhetsfavoriter. Beauty Box kommer även med den brittiska upplagan av ELLE  och vårt eget nummer av Beauty Box Magazine.både gamla och nya skönhetsfavoriter. Beauty Box kommer även med den brittiska upplagan av ELLE  och vårt eget nummer av Beauty Box Magazine."
 
Låter trevligt att få med brittiska upplagan av Elle. Den kan jag läsa när jag har egentid i badkaret :)
 
Jag tänker börja med en tre månaders prenumeration för att se vad jag tycker, man kan även välja att binda upp sig på 6 eller 12 månader o då sparar man cirka 10 kr per Box. 
Pris 179 kr/ månad. På första boxen är det fraktkostnad på 49 kr. Sedan ingår frakt på följande boxar.
 
 Nu har jag beställt, kan knappt vänta på att få hem den första lådan!
 
 
#1 - - Malin Lundskog:

Hade ingen aning om att det fanns prenumeration på sånt. Tack för tips!

Kanske något för mig, som hellre springer ute i skogen än i affärer ...
//Malin

Svar: Ja då kanske du ska testa, både spännande och många gånger bra produkter, återkommer framöver o recenserar look fantastics Box.
Hanna

#2 - - Fitnessfia:

Låter som en smart grej, men också en risk att få ett stort förråd av oanvända produkter som du skriver. Kanske man kan skapa någon slags byteskedja?

Svar: Det var en bra idé med en byteskedja! Hur gör man en sån?
Hanna

Till top