Skincares

Här skriver jag om mitt stora intresse hudvård. Om vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Första inlägget

Allmänt blogg hudvård, blogg om hudvård, hud, hudvård, hudvårdsblogg, recensioner, skönhetsblogg Permalink0
 
Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och startat upp en blogg. Jag kommer att skriva om hudvård här, då det är mitt största intresse. Intresset för hudvård kom då jag i 20års åldern plötsligt fick acne efter en tonårstid med felfri hud. Jag började prova produkter, allt från dyra märken till hälsokost och huskurer man rör ihop hemma. I takt med att min hy blev bra igen lärde jag mig mycket om hur huden fungerar och ett nytt intresse hade kommit för att stanna. Nu har det gått många år sen dess och jag är en ännu värre hudvårdsnörd idag. Läser mycket forskningsresultat för att veta vilka aktiva ingredienser som verkligen fungerar, och vilka som är bäst. Älskar att läsa om olika produkter, jämföra och beställa hem de som jag känner att jag inte kan låta bli. Jag hoppas i o med den här bloggen att fler ska kunna dra nytta av allt mitt läsande om ingredienser och provande av produkter..
Till top